fredag 24 december 2010

fulafton vs. kulafton

hej blogg! sitter hemma med simon och håller nästan på att bli full. kul för mig.
tänkte tidigare på att jag fan ska till tokyo och insåg hur jäkla abstrakt det faktiskt känns. jag i tokyo. jag har liksom noll uppfattning om tokyo annat än att det bor jäkla massa folk där och att övergångsställena är som stora kryss.
kan överhuvudtaget inte få upp en bild på hur det kommer vara. det enda jag ser är sushi. bilarna ser ut som sushi, man kan köpa sushi-telefoner, de japanska artisterna har namn som "sushi in the dushi" eller "sushi avec le brushi", är det så?
förmodligen inte. det jag verkligen vet är att körsbärsträden kommer blomma då vi är där. och att det är en stor fest i körsbärsträdsblommornas ära. ali sa att tokyo är tusen gånger så stort som manhattan. eller om det var hundra. hur som helst ska jag få vandra gatorna fram och efter det ska jag hitta en butik som säljer rosa keytars och då ska jag köpa en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar