onsdag 27 juni 2007

cigaretthallare och sant

frankrikejobbet nappade, dock ar ingenting bestamt annu. jag fick svar fran arbetsgivaren idag. hon berattade mer ingaende om arbetsuppgifter och varaktighet och andra viktiga saker.
hon ar intresserad av att anstalla mig och allt jag ska gora ar att skicka referenser, sedan far vi se.
aaaah frankrike.
i augusti kanske min franska drom blir sann.

pratade med krisse igar ocksa. om paris till hosten. vi bada ar taggade. varfor egenligen stanna kvar i london nar behovet av att se nagot nytt ar storre an behovet av att bo kvar har.
nu galler det bara att styra upp och dona och ordna och fixa, sen sa! maste dock saga att jag ar aningens for feg for att sticka till paris sjalv.
dels for att jag inte kan spraket och dels for att eeh, jag har blivit feg! plus att jag inte orkar lagga pa min charm och helt ga igenom "lara-kanna-vanner stadiet" igen.

om kristin aker med ar jag trygg, sansad och glad. vi ska anvanda vara cigaretthallare och 60-tals dressarna ska pa, sedan ska vi forfora fransman med varan knackiga franska. jag ser fram emot!
jag ser ocksa fram emot att bli en riktigt hejjare pa franska. quelipluei jeinese dorang shshs fo jf! det klingar fint. hehe

1 kommentar:

  1. Va! Ska du till frankrike nu? Vad ska du jobba med där? Du är så företagsam Siri.

    SvaraRadera