tisdag 26 juni 2007

jag ger vad jag har

jag har borjat lyssna pa lisa ekdahl.
det hela borjade pa appletree och jag var till en borjan lite skeptiskt.
nu ar jag hooked!
lisa ekdahl ar underbar. varfor har jag tidigare tvekat? formodligen i ovetskapen om hur bra hon faktiskt ar. tack sara! och appletree och formodligen tristessen och behovet av att ty sig till nagonting.

och sen har taka borjat hora av sig igen. jag orkar inte.
jag sager att jag nu inte vill prata och han svarar med att han alskar mig.
det kanske varit lattare om han nu hade varit dod, som vi ett tag trodde.
det ar nastan sa att jag maste skratta lite at att vi trodde det.
jag skrattar och skrattar.

nu blev situationen hur som helst jobbig igen och jag ar for stolt for att andra uppfattning.
hursomhelst, jag vill inte vara alskad av nagon jag kant i lite drygt en manad.
jag sager nej och ska traffa killen med lang tunga istallet.
det ar ocksa lite creepy, men vafan.
egentligen ar jag inte superexhited till det heller, men det ar lattare att bara traffa traffa nagon an att spendera tid pa att forklara varfor man inte vill.

sedan sokte jag ett tre veckors jobb i frankrike i sommar. jag hoppas pa napp.
vem gor foresten inte det?
napp, det ar jag vill ha.
oj det lat sleezy som att jag var en bebis som ville ha en napp.
nej jag vill ha "fiskelycka".

och det ar sommar nu ocksa och jag ar hemma i sverige om en manad. ja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar