tisdag 19 juni 2007

parkpromenad och for mycket somn

jag sover for mycket. jag ar alltid trott. jag vaknar inte av min vackarklocka.
nagonting ar fel. jag har somnsjukan. kan man ha det?
igar kande jag for en valbehovlig middagssomn. det slutade med att jag sov atta timmar.
imorse tankte jag samma sak och vips, sa var fem timmar av denna dag borta.
jag sover for mycket. maste sluta med den ovanan.

idag satte jag pa mig shortsen och gled ett varv genom parken.
solens stralar far en motiverad till att gora nagot stort i livet.
jag lyssnar pa france gall och drommer om frankrike.
franska. det ar stort. jag maste lara mig franska.
taka kastade lappen med numret till min personliga larare. kanske han blev svartsjuk.
har inte sett taka sen innan tvattstugegrejen. han ringer titt som tatt men jag vet inte om jag vill se han.
det kanns bara onodigt att odsla min dyrbara fritid pa nagon jag anda inte ar intresserad av pa manga plan.

hursomhelst, i parken var jag.
jag vill bara kyla olen, ta pa mig solbrillorna, leta fram bandaren och ga ut.
ut.
ut.
ut.

a snart aker jag hem. da ska jag vara ute jamt.

1 kommentar:

  1. oj vad spännande! jag bli alldeles pirrig! Är lina svensk eller? hon får gärna ringa i vilket fall som helst men du vet ju att jag är sjukt dåligt på engelska..
    mitt nr är 0708 54 78 23

    haha jag veeeet att jag inte har uppdaterat, bara lite efter hultsfred men.. jag kanske har träffat en man...

    /Sandra

    SvaraRadera