fredag 29 juni 2007

plotsligt hander det

sa som jag langtat och hoppats och onskat och trott. antligen.
antligen sammanstralar spice girls och de ska upptrada live har i london den femtonde december!!
jag maste ha en biljett. spice girls ar det enda bandet jag kan komma pa att jag verkligt verkligt garna vill se.

JAG SKULLE DO UTAN BILJETT!
visserligen ar jag inte riktigt for reunions.
bandmedlemmarna har oftast lyckats dra pa sig alderdom och trakiga, farglosa klader..

men jag tror pa spicarna! varldens, da, coolaste och snyggaste band.
inte kan de ha gatt ner sig sa mycket?
aningens lokiga har de blivit. emma med sina matlagningsprogram och vickan, som enligt pressen har enorma kladmatchningsproblem. annat var det forr.
men jag hejjar och hoppas och onskar och tror att det har kommer bli grymt bra och att jag inte kommer bli besviken.

ah, maste foresten tillagga annu en jobbig sak med hela presentgrejen. att vara med nar personen man inte kanner sa val oppnar paketet. forvantningarna ar sa stora och paketoppnaren ba sliter upp pappret och upptacker: en bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar