tisdag 12 juni 2007

tuggummiklet och semester

jag trampade pa ett tuggummi i parken idag.
det kletade sig fast under min sko och vagrar nu att ga bort.
vem fan spottar tuggummin pa marken, tankte jag.
sen kom jag pa att jag ar en san som alltid rakar spotta tuggummin pa marken.
sadar av ren reflex.
jag tanker inte. jag bara spottar.
fett ofrasht. jag ska verkligen sluta med den ovanan, for jag tror att allt man ger far man tillbaka.
jag ger tuggummin till marken, marken ger tuggummin till mina skor. usch.

har varit ute och forsokt sola bort min blandande hy.
det gar inge vidare. nu ser jag mer ut som ett rott traffiklyse. men aja, nagondag borde jag lyckas fixa den frasha solbrannan.

pratade aven med min far idag. den 24 juli aker jag hem till sverige for en veckas (?) valfortjant semester. fy fan vad jag langtar.
nar sommaren nalkas, da ska man vara i sverige och bada pa langholmen och dricka ol i vitan och umgas med nara vanner, istallet for brakiga barn.
okej, barnen ar inte sa brakiga, och jag umgas inte sa mycket med dem. men enda.
ni hajjar principen.

sen vore det asnice om sandra tog sina vaskor och flyttade till london i host.
jag ska peppa tanken och sa kommer vi vips ha henne har i borjan av september.
det basta vore om alla mina vanner flyttade hit i host. alla?

jag borjar det nya jobbet pa fredag klockan 13.00. yo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar