torsdag 14 juni 2007

och hur gor man?

jag, amanda och alex drog till white heat igar.
vi forsokte fa igang en moshpit pa dansgolvet och antalet brudar skrek och svor till oss medan vi ursaktande sa: oj forlat, vi ramlade! och sen sag vi docksota ut och ingen kunde riktigt vara arg.

idag har jag varit bakis som ett gammalt djur.
min rygg pajjar. den bryter ihop och jag fasar for att bli forlamad.
jag har sa sjukligt ont i ryggen. jag vet inte varfor, men det ar hundra knivar i den och det har varit det hela dagen.
sen langtar jag hem idag ocksa. och efter sofia och andra vanner/syskon.
och mitt tandkott varker och jag vet inte vad jag vill med hela au pair grejen.
det finns manga fordelar med att stanna hos stirlings, men pa nat satt kanns fordelarna med att bo sjalv storre.
jag kan ta hem hundra killar i veckan om jag sa vill, och det vill jag.

idag akte jag till taka.
vi skulle ses och ha myskvall och egentligen orkade jag inte, fast jag satte mig anda pa den svettiga bussen anda till hackney.
nar jag kom fram var han i tvattstugan och jag vet inte varfor, men jag blev sa himla arg over att han inte var hemma sa jag ringde och ba: nej fy fan nu aker jag hem.
han ba: men varfor? jag kommer om fem minuter!
fast jag kunde verkligen inte sta dar och vanta och jag var sa himla arg och stack och tog bussen hem.
han blev skitsur och ba: vad ar grejen? fem jakla minuter kan du val vanta..
men det kunde jag inte. jag kunde bara vara sur och arg.

nu till grejen. varfor blev jag sa himla arg? fem minuter ar ingenting. hur som helst sa borjade han skrika och tycka jag var helt dum i huvudet eftersom jag blev arg for typ varldens minsta grej. han ba: fan vad fjantig du ar, kom tillbaka! men jag ba: nej jag ar pa bussen hem.
sen blev jag bara annu argare och nu kommer vi nog aldrig ses igen for han tycker jag ar en egoistisk bitch, och det ar ju fan sant. iaf nar det kommer till min och takas relation.

jahapp. sa var det med den grejen.
jag forstorde en vanskap med nagon jag anda uppskattade att umgas med pga att jag fick vanta fem minuter. ar jag dum i huvudet?

1 kommentar:

  1. hej! hultsfred var skitkul! Jag träffade faktiskt en man men det får du inte säga till någon.. jag ville verkligen inte åka hem i söndags för det var så trevlig stämning. Vara full hela dagen och sitta i en campingstol och röka känns som något jag vill göra hela tiden faktiskt. Så nu börjar jag fundera lite på emmaboda.. Jag trodde hultsfred skulle vara ganska dreggigt och att jag skulle få inbrott i tältet typ varje dag men det var så fridfullt och alla var så trevliga. En mycket bra festival faktiskt, dock ganska dyr.. för att inte säga hutlös.
    Jag sökte föresten en au pair tjänst i london innan jag åkte, en familj som bara ville ha från sept fram till jul, men jag fick det inte. Typiskt.
    Kommer du hem något mer i sommar än till emmaboda?

    SvaraRadera