tisdag 3 juli 2007

hemfarden

nu har jag finally bokat flyget hem.
och tappat min mobil har jag ocksa gjort. tredje gangen pa typ en manad for jag ar sa himla organiserad och bryr mig om mina saker.
nu ar jag lite depp over telefonen men mest glad over att jag ska hem.
det kommer bli en javla resa.
jag maste typ aka harifran pa sondagnatt den 22/7 vid 03.00.
flyget till GOTEBORG gar 07.00 pa mandagen. goteborg, wtf!?

jepp, jag flyger via goteborg for biljetterna till sthlm kostade en miljon kronor och det kandes aninges saftigt sa jag nojde mig med en resa for femhundra spann via gotet.
det blir typ att sitta och glutta inne i nils ericssons ficka for inte fan tanker jag ranna goteborg runt.
sen ba swebus till norrkoping och gud vet vad jag gor om min far inte vill komma och hamta mig.
fast swebusresan kommer bli mysig. jag hoppas det regnar ute och att jag far sitta inne med min tjocka vinterjacka och kurra. helst ska jag ata nat gott pa bussen ocksa och lyssna pa min ipod.

fem timmar hit och fem timmar dit och jag kommer vara framme i valdemarsvik vid halv sju, lagom till middagen och for att fira min ankomst sa vill jag nog ha en lasagne lagad av min far.
jag har inte varit hemma pa hundra ar, sa en lasagne ar jag faktiskt vard.

igar sag vi foresten tough alliance och jag hade fan askul men nu ar jag lite bakis och jag har suttit i telefonko hos bt i en timme och sen tycker jag ocksa att lily allen ar typ den coolaste jag vet.

2 kommentarer:

  1. whooho, nizzze. hur länge stannar du? du måste komma in till norpan och hänga nån dag. blir värdoo!
    igår såg jag din lille broder. han hade en tjej och de såg så himla kära ut. hehe,

    just nu är jag en luffare utan sovplats så därför är min uppdatering av bloggen inte den bästa. men det ska det ju la bli ändring på ! eoohoo.

    SvaraRadera
  2. hallå köp rasslebiljett!!!

    SvaraRadera