lördag 4 juli 2009

dagar du bara vill vara ledsen

alltsa satan. det ar fredagnatt och jag ar halvfull! vi har just sett casiotone for the painfully alone. vilken kille! har kopt satans manga bra cd-skivor har i amerikatt och allt jag vill ar att komma hem och lyssna pa dem och minnas den sjuka tiden jag har haft har. det har varit galet, alla tider! sjukt bra och minnesvarda dagar!

igar startade vi dagen pa en takterass off bedford. drack "carla bruni's" och vantade pa regnet att sluta. nar regnet forsvann drog vi till toms och ryans crib dar jag och ryan plastade in oss i plast for att skydda oss mot svininfluensan. efter sakrade kort drog vi vidare till en fest i buckwish, jag med en peruk pa frippan, de andra med en flaska whiskey i handen. festen visade sig vara en takfest med tillatelse upp pa taket.
som vi klattrade, man sag fan hela nyc fran detta tak! sedan hem till t och r igen och hallelujah vad jag och herr r rokte gras. halla, jag roker ju inte ens gras?!

idag motte vi upp med allison och navid. lilla sota allison madde som en vissnande ros.
bade hade drabbats av det som kallas forkylningssymptom, ni vet huvudvark och en rinnande nasa osv. nu ar kvallen slut, jag trott som ett djur och imorgon aker vi hem. JAG VILL INTE HEM! ska baka en avskedstarta at vara kara husvardar som tack for deras gastvanlighet och sedan gott folk, sedan kan ni veta att jag kommer deppa konstant tills dagen jag aterforenas med detta land, landet av oppertuneties, ni vet vad jag snackar om! goder natt. vi ses i norge igen. fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar