söndag 12 juli 2009

transformera mera!

godkväll! kom precis hem från ännu en afton på den lokala biografen. turen kom till transformers och jag måste ändå säga att filmen var way better än jag trodde att den skulle vara. förmodligen thankz to den snubbiga latinoduden och köttmannen, men ändå! förmodligen hade man kunnat skära bort femtio procent av filmen och den hade fortfarande förmedlat allt transformervåld den förmedlade, men jag ska inte lägga in någon klagan denna gång. helt klart ett godkänt med andra ord!

styrde föresten upp värsta flådiga indiska middagen här i vår boning tidigare idag. kyckling och naanbröd och hela faderullan. julia fnissade över att jag är så vuxen som faktiskt vårdar mig själv med mat, men jag antar att sex ensamma år på nacken faktiskt resulterar i någonting som nödvändigtvis inte är negativ.

however, nu tänkte jag snicksnacka lite med stian som satte sig i vår soffa. föresten så fick jag faktiskt hångla igår och inte en enda värdesak tappade jag på den. tur för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar