onsdag 29 juli 2009

stavningen slinter och hamnar snett

godmorgon. skulle till en början bruka en rubrik innehållande en böjning på ordet "guld" men efter att ha bott i norge x antal år så har jag tappat min logik. stavningen gick åt helvete och jag gav upp den biten. vilken nit.

idag känner jag mig både friskare och sundare. ska bleka utväxten och trixa med lite dåliga saker och sedan åker jag till emmaboda! att låta sjukdomen vinna är lika värdelöst som att ge upp sin kropp från första början så jag blev frisk (med aningens överdrift). det får gå som det går. om jag blir sämre tar jag första bästa tåget hem eller så håller jag ut och dör i ett tält. värre än så kan det liksom inte gå.

nu till de dåliga sakerna inkluderat packning och hygien. jag är smutsig igen! sen kanske man borde köpa tält och en vettig sovsäck också. heja festival, här har ni mig, partykungen är tillbaka! tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar