söndag 26 juli 2009

barkaby outlet

hej blogg! tiden flyger iväg och jag är kvar i stockholm.
träffade loke och kristin vid mariatorget i fredags, var vi hinkade kaffe och spanade på snygga hundar. senare vidare till urban outfitters för lite shopping. amie jobbade och gav mig hela 40 procents rabatt samtidigt som jag tänkte att jag nog skulle gifta mig med ou ifall ou hade varit en man. när shoppingen var överstökad hasade vi oss vidare till simon och linas balkong där öl och vin fick rinna fritt i våra strupar.
efter det nya trädgården och till sist stupade vi alla på debaser. igår tänkte jag och min vän fröken bramme softa i stillhet tillsammans med harry p. stackars harry fick ingen rättvisa då vi istället tog oss en öl på carmen och några drinkar på landet.
idag åker jag ut till barkaby, fyndar acnekläder och tänker att det nog hade varit gött att bo i stockholm en stund ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar