måndag 6 juli 2009

ett annat sorts utanförskap

nämen hallå, jag vill ju faktiskt inte bo i norge! kom hem igår och drabbades (som förmodat) av den stora depparsjukan.
först grät jag en skvätt, sedan suckade jag över den massiva tvätten jag var tvungen att ta tag i. livet har sin vidare gång och det är fan tufft! jag vill leva i en värld där alkohol, fest, takpartyn och snygga killar finns var jag än vänder min blick! jag vill leva i new york! men nej, här sitter jag. i norge. med en stor hög tvätt att styra upp! snor.

funderar på att börja motionera. typ springa! helt seriöst! jag har aldrig varit en tränare. typ gått på gym en gång i hela livet, spelat lite ping pong på sin höjd. nu vill jag bara svettas ut all stackars ångest som ligger och trycker. tänkte att det vore lätt att bara lägga sig ner och ge upp, men så kom jag på att träning nog är ett sundare alternativ. tur att min moster gav mig ett par löpardojor i slutet på artonhundratalet. de kommer äntligen komma till användning!

hur som helst. köpte ju satans massa skivor där borta på den andra sidan (den bra sidan atlanten, så att säga)!
har pumpat cabaret voltaire sedan jag kom hem och nu är det nog dags att sova en stund innan springpjucksen ska få svettas ner. hallelujah!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar