fredag 7 maj 2010

med stor vinst!

hej blogg! eftersom jag varit upptagen med att tjura över min flamingo så har jag glömt att berätta om vad jag sysselsatt mig med den sista tiden. förra fredagen (samma dag som flamingon försvann) så entrade "bergenfest" mitt liv.
akron/family, fujiya & miyagi samt lindström och christabelle var tre akter jag såg. ingenting imponderande men musik är ju kul så kvällen får en fyra.

på lördagen fick vi oss årets första utomhusöl. bergen blåste som fan och jag och stina stod och hackade tänder till casiokids som bjöd upp till frysdans på torgallmänningen. catchade upp med aina och hennes gäng och såg både dengue fever och john olav nilsen med sitt gäng. strålande! vidare till vamoose och sedan efterfest där jag rökte för mycket och spydde som en katt.

efter det har jag jobbat. och jobbat. och jobbat. dubblade idag och ska dubbla hela helgen. ifall jag inte går kolavippen på den så tänker jag skratta mig rik. en man har jag ännu inte men idag öppnade vi ju butiken och en söt lång karl strosade runt i säkert två timmar. han ska få bli mitt nya span. nitton år och oskuldsfull som en lammunge. skoja.

nej ni, nu väntar min askalla säng. glömde stänga min balkongdörr innan jag drog hemifrån tidigare idag så ikväll skedar jag minusgrader. gunatt!

1 kommentar: