onsdag 19 maj 2010

svåra positioner

hej blogg! eftersom jag blivit hooked på the drums så kilade jag, efter jobb, bort till platekompaniet och investerade i deras fina ep. det låter my darling you! möter johnossi, band of horses möter mgmt? jag diggar! the drums får stå för soundtrack of the spring.

nu vill jag föresten bara ha semester. tänker tillbaka på glidartiden då man hade tio veckors sommarlov och kunde breda ut filtar i parker hela dagarna. nu bjuds man på ynka fem veckor om året och ska på den knappa tiden försöka knåpa in festivaler, familj, parkhäng, amerikatt, sverige och kanske lite fransk landsbygd också. hur går det ihop?

1 kommentar:

  1. 5 veckor! testa fyra dagar!! :( men jaja i september blir det fest. Jag har en deppperiod så orkar typ inte snacka med nån du vet blææ...tror jag ær lite førkyld eller så har jag aids alternativt en hjærntumar eller varfør inte kanske en blodpropp i knæt, kænde att det liksom dunkade lite i det igår nær jag skulle sova. anyway saknar dig och så och ska verkligen verkligen førsøka få in en dag eller två ledigt nån vecka snart så jag kan komma upp. vore ju typ fett att dricka øl med dig och prata strunt.

    pøss

    SvaraRadera