onsdag 5 maj 2010

under återhämtning

hej blogg! veckorna springer iväg och imorgon slår vi upp portarna till vår söta lilla butik! come and shop til you drop!
fräsha dj's hela veckan, fina jeans och sedan fest på kafé krystall. jazzigt!

min ilska gällande den borttappade fågeln hade precis börjat lägga sig då klubb kannibal gjorde tabben att ladda upp 150 sköna bilder på min bortflugna flamingo, någonting som fick mig att återigen explodera.
funderar på att starta en liten räddningsauktion i flamingons ära så att tjuven ska få dåligt samvete och sedan lämna in honom anonymt till nån fjantig student som jobbar på kvarteret. denna gamle gök betyder verkligen skitmycket för mig och jag vill verkligen verkligen ha tillbaka honom så alla medel är numera tillåtna.

träffade aina på en kopp varm choklad igår och kom fram till att jag inte kan leva livet som en gammal sur nucka bara för att min fina fågel inte finns längre. aina är skitgrym! folk här i bergen kanske inte alltid är att föredra men som tur är har jag connectat med den goda biten människor. jazz! här kommer en bild på fågeln. kontakta mig om ni vet något. nu väntar solen! hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar