söndag 16 maj 2010

saker som bränns

hej blogg! idag har hela lägenheten kryllat utav jobbiga stavanger-dudes. de har druckit öl och lyssnat på basshunter.
tackade en högre herre för att jag skulle jobba och därmed slippa höra jippot genom väggarna. på aroma var det stilla, hela staden (utom jag) krökar ner sig och lämnar bevis på detta genom spyor mitt på gatan. schönt att jag inte är en utav dem idag.

har sedan jag kom hem skrivit lite i min anteckningsbok och fnyst åt hur arg jag blev igår. funderar på att krypa ner i min säng och se "vicky christina barcelona" innan jag låter mina ögon få sova en stund. el perro del mar bjuder på nattmusik och jag ångrar att jag inte också åkte till sverige och målade hus tillsammans med alla mina syskon.

nu är föresten semestern ansökt om och i augusti sticker jag till new york för att sedan därifrån förhoppningsvis bussa ner till texas. framtiden ser ljus ut. nedan en liten pärla att somna till. vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar