tisdag 4 maj 2010

svidande förluster

hej blogg! jag är så arg, frustrerad och besviken att jag inte kan låta bli att gråta!
lånade ut min sablans jävla flamingojävel till klubb kannibal i fredags, på det enda vilkoret; "att ni inte tappar bort honom för allt i världen!" "nejnej, vi ska binda fast honom, no worries, din fina flamingo är trygg i våra händer" var vad klubb kannibal svarade!
naiv som jag är gick jag på det tomma löftet. tror att jag (säkert fem gånger!) sa att flamingofan är eftertraktad till tusen och att han verkligen vill bli stulen samtidigt som de där rikspuckona lovade dyrt och heligt att binda flamingon i en järnkedja och sedan verkligen se till att han inte kom bort. vad händer? flamingon blir stulen! VAFAN?

det låter möjligtvis skitfånigt att detta gör mig så upprörd men så är det.
denna flamingo var mitt guld. jag lyckades efter många tjat deala till mig honom av en gatuförsäljare på lower east side för två somrar sedan och detta är alltså ingenting som går att köpa på clas ohlson. ge han tillbaka, han är oersättlig!

har, efter stölden, insett att bergen är en rutten jävla håla värd att spy all sin galla på. dra åt helvete allihop! jag hatar er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar