lördag 7 januari 2012

till er alla från mig själv

hej alla läsare! shit vad störigt det är att ingen utav er ens kan unna mig en anonym kommentar av och till. man ba jag vet ju att ni är där för jag ser ju att ni är mellan tjugo och fyrtio var dag och jag får ju också veta vad ni googlar på för att hitta hit liksom. kom igen, ge mig lite kommentarer va! om jag vetat hur man kunde se ip-adresser och om jag sedan vetat hur man får reda på vem som besitter dessa ip-adresser hade jag sökt upp er och gett er en puss. ok va? snälla, feedback. jag behöver bekräftelse! positiv som negativ bara ni skriver vad som helst när jag nu sitter här och blottar mig själv.

skoja. jag blottar inte mig själv. men jag skriver ju. och ni läser. och antingen tycker ni det är skit eller så tycker ni jag är lite halvkul mellan varven så ja, blotta tillbaka då?

1 kommentar:

  1. Heeej! Förlåt! Får jag fortfarande vara din kompis?

    SvaraRadera