onsdag 4 januari 2012

utöva din religion

hej bloggen! idag är det onsdag och idag tänkte jag ta och göra alla mina religionsläxor som jag aldrig gjorde förra terminen. först ska jag dock städa huset och laga mig en god måltid som höjer min låga energi jag har i kroppen. har skypeat med lovis halva dagen och vi har suttit och klagat över vädret. lustigt, jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle beklaga mig över att vintern aldrig kom men nu har det alltså hänt. känner mig som ett av barnen i bullerbyn som ba: det blir ingen vinter i år. anledningen till att jag faktiskt bryr mig är för att jag oroar mig över vår stackars jord och dess ekosystem. vad kommer hända med alla blommor som slagit ut i sommar? jo, de kommer ligga livlösa och allting kommer vara grått i mitten av juni. så kan vi ju inte ha det!

anyway, nu är det alltså viktigheter på dagordningen. jag hör av mig senare med en uppdatering på hinduismen eller nåt. küss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar