tisdag 31 januari 2012

den dåliga starten

hej blogge! skulle gått och köpt en sådan där elektronisk cigarett idag men dem var, till mitt stora förtret, slut och istället har jag tvingats bunkra upp med sjuka nikotintuggummin och en dosa snus. att nikotintuggummin är sjukare än en pinne som man laddar via usb-kabel, som därefter ger ifrån sig en behaglig mängd vattenånga efter att man har sugit på den, låter kanske ironiskt men det tycker jag inte. någon gång när man var barn råkade man ju nalla (om det var min lilla mors?) typ nicotinell och kräktes rätt ut efteråt, hur sjukt är inte det att man ska behöva kräkas av ett tuggummi för att undvika cancer?

har hört att man blir tjock av att sluta röka också. tydligen ska man bli yr och deprimerad med så ja, snart kommer jag förvandlas från det glada livet jag hittills varit till en yr, tjock och deprimerad kärring. jag vill inte, med vad gör man inte för miljonen va? ztanng!

1 kommentar:

  1. HEJA SIRI!! Bättre bli lite tjock än kvävas i KOL.

    SvaraRadera