fredag 20 juli 2007

inspektion infektion inflammation

min vanstra halsmandel fortsatter att svalla och nu har smartan ocksa tagit over det vanstra orat.
elise forklarade detta med att mitt immunforsvar har forstarkts och att orat och halsmandeln nu bekampar ett virus som vill satta sig i hela kroppen.
hon sager sig sjalv ga igenom detta relativt regelbundet och att tidigare au pairer varit med om samma hals/oronresa. dock har jag aldrig hort nagot liknande, men ja, jag kan val inte annat an att tro henne?

nu ar veckosysslorna gjorda for sista gangen i juli manad och jag tanker pusta ut med lite skonhetsproduktsshopping. inget slar kanslan man far nar man precis inhandlat produkter som forst och framst ar menade for att framja utseendet.
sedan ska jag klura pa det dar med drakten till kvallens maskerad.
pga. orat/halsmandeln kanner jag mig en aning ur led, men jag ska forsoka styra upp mig sjalv och faktiskt aka dit. det ar inte for ofta som man ar bjuden pa ett toyparty. faktiskt aldrig tidigare, for att vara helt arlig.

pa mandag far jag sallskap av anna anda fran marble arch till goteborg, dar traffar jag calle for en kaffe och i norrkoping moter nathalie mig. jag ar en lyckans ost, som vissa skulle kunna saga.

1 kommentar:

  1. attans med inflammationen!
    fan att jag jobbar. men du skulle komma vid typ fem eller nått? om du inte är allt för utslagen efter din länga resa kanske du kqan vänta tills jag slutar vid 18 så kanske vi kan ta oss en fikus? det vore så värt!

    SvaraRadera