torsdag 12 juli 2007

utan drycken ingen dag

bittert angrar jag nu att jag drack det sista kaffet igar.
mina hander borjar bli skakiga och allt jag langtar efter ar en redig kopp innan jag ska satta igang med veckans uppgifter.
men jag kan inte fa en redig kopp, for vi har inget kaffe hemma.
och jag kan heller inte springa ivag och kopa kaffe.
vi har namligen besok.

en man fran tara alarms ar har och knallar omkring i min boning.
han mater larmstralar och drojer sig kvar.
jag funderar pa om jag skulle byta ut morgonrocken mot en mer passande outfit och sedan ligga och lura langst ytterdorren, redo att sticka i samma sekund som "tara mannen" valjer att ga.
jag ska springa till sainsburys pa en sekund och i farten passa pa att ta ett bloss och sen ska jag bara hem och brygga kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar