fredag 6 juli 2007

tillbaka till vardagen

nu har jag aterigen en mobil och ar alltsa tillganglig for allmanheten.
det kanns som om jag gatt miste om ett halvt liv under tiden jag varit telefonlos. efter fem dagar i isolering ar jag antligen back on track och det kanns sa fruktansvart skont! bilden till hoger beskriver hur bra allt kanns.
dessvarre har jag inga nummer, sa jag firar min fula nokia med en flaska kolsyrat vatten istallet for att ringa runt och beratta om denna gladjande nyhet.

medans jag kollar pa berts dagbok via youtube sa skiner solen utomhus.
marken ar inte ens en droppe blot och stadningen for denna vecka ar gjord.
det ar fredag= loning och jag har en telefon. livet ar bra idag.
har dessutom pratat med sofia via msn och det var valbehovligt. hon kommer aka hem fran norge i samma veva som jag lamnar england och hemma hos paronen kommer var efterlangtade aterforening ske.
sedan drar vi soder ut och glommer verkligheten med nagra dagars festival. det var lange sedan jag festivalade nu.
imorgon fyller min simon ar. han blir nitton och far inte handla rusdrycker pa systembolaget annu. trots det ar han vard ett stort grattis. jag ska nastan ringa och sjunga klockan tolv inatt.

1 kommentar:

  1. åh det ska bli så najsigt att du kommer till sverke! skulle lätt komma och möta dig vid stationen om jag inte jobbade. slutar vid 18 :/ men vi måste verkligen styra upp en träff!
    ah ja fan skulle vilja dra till emmaboda men jobbar då också. Apan. Är ledig veckan efter men vad tjänar det till liksom. hur länge skulle du stanna? eller har du sagt det?
    vill ju hinna umgås med dig lixxom! det var ju attans galet länge sen. senast var nog när bäbisblöjan forförande satt på röva.
    puuuuss

    SvaraRadera