torsdag 19 juli 2007

nastan harfin leksaksfest

jag ar rastlos, och som ofta da jag ar rastlos valjer jag att blogga aven fast jag redan skrivit ett inlagg idag.

satt och spekulerade i det dar med har. vissa fods med fint har, andra med fult. jag tillhor den sistnamnda skaran dessvarre.
eftersom mitt har sallan ar speciellt fagert valde jag att besoka superdrug ihopp om att finna en produkt som vill hjalpa mig att frasha upp min frippa aningens.
kokosolja ar formodligen svaret tankte jag.
en burk kokosolja. check!
balsam ar formodligen svar nummer tva.
en flaska herbal essence funky fresh djunglemixblajhoj. check! balsam ar formodligen aven svar nummer tre. en flaska herbal essence bubbly blue blaha. check!
och har sitter jag. med ett annu storre hal i min redan tomma planbok och med massa fina och bra harprodukter. jag ar lycklig. pengar ar inte allt. jag kommer inte sakna pengarna. men har daremot, det ar allt! mitt har ska fa lyster igen. jaaa!

ett annat hal an det i plankan ar helgen i mitt schema. vad ska jag sysselsatta mig med? harfixandet kommer nog inte ta all min enorma tid sa jag funderar pa om jag anda inte ar upp for lite fest.
det skulle kunna bli kul. eller kanske en filmkvall hos dexter eftersom det senaste forsoket blev en vintagevinkvall istallet.
kristin ramlade over en vagkon och jag spydde som en gammal get. vintagevin ar inte att leka med, kan vi enkelt konstatera. men ekonomiskt. jora, om det ar nagot som vintagevin ar, sa ar det ekonomiskt.

jag ar dock medbjuden pa ett "toyparty" som ager rum imorgonkvall. tanken ar att man ska kla ut sig till valfri leksak. tanken ar lockande.
eller sa ar jag lugn och vilar upp mig infor min stora resa. knivigt.
jag ar dock extremt sugen pa att fa agera legogubbe sa det kanske blir leksaksfesten anda. fragan ar bara..vad har man for klader om man vill se ut som en legofigur?
vilken leksak kan man annars kla ut sig till, och hur gor man det? tips, kom med tips!!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du ska klä ut dig till en legogubbe eller bitring, det tror jag blir bra.
    Det är nu på måndag 16,45 eller 17,15 du kom va? ocgh jag möter dig. säg var när igen bara.

    SvaraRadera