lördag 22 mars 2008

att se en film

natten till idag gav mig bara sex timmars sömn och jag är efter en nio timmars lång arbetsdag så trött att jag vill kräkas. har ofrivilligt gått och nynnat på "oh solemiiio, jag går på bioo" hela eftermiddagen och jag kan verkligen inte få ut frasen ur mitt huvud. nu lyssnar jag på peaches och står och velar mellan alternativen sömn och "upp till kamp".
för er som inte redan vet det så är "upp till kamp" en svensk dramaserie på fyra delar som utspelar sig under 60-talet i göteborg.
jag rekommenderar den starkt men nu till nåt annat, hej!

-

åh nu har jag både sovit och sett klart. jag mår fortfarande illa och känner mig lite blödig fast snart kommer ida hit och då ska jag försöka muta illamåendet och den lilla sorgeklumpen i halsen med lite kall öl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar