söndag 9 mars 2008

bjöd bjudit bjuden

jag har verkligen ingenting att klaga på just nu för mitt liv är förtillfället så extremt bra..
igår bjöd vi in åtta främlingar på förfest i vårat minirum och efter det traskade jag och lovis till folken där vi spelade ett roligt fotbollsspel. när festen där var död så bjöd istället checkpoint charlie upp till dans. checkpoint går att beskriva med ett ord och ordet blir ohämmat. samtidigt som jag hatar stället så kan jag också ha så roligt där, vilket jag hade igår. de de svenska vännerna jag lärde känna förra veckan var där och de hade köpt ett munspel till mig. jag blev så extremt glad och har nu i uppdrag att lära mig spela fina munspelsdängor. det låg tom. i ett riktigt munspelsetui så jag ser det som ett måste. sedan var han jag föll för (från muren nivet) där och jag är nog endå lite förälskad i honom även fast han har flickvän och väntade barn en liten stund.

hur som helst, nu ska jag gå och lägga mig för imorgon börjar jag mitt arbete klockan sju. ha det bra så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar