torsdag 20 mars 2008

när man spikar in den helt

natten bjöd på tolv timmars efterlängtad sömn. min säng är så sönderfjädrad att det knappast är särskilt skönt att sova i den, men utvilad är jag iaf. nu sitter jag och repeatlyssnar på veckans låtar men tänkte nog vänta tills imorgon innan nummer fyra ska få komma upp här. (följer någon ens mitt veckouppdrag med spänning, eh)

pratade med linda och pernilla imorse och de ska boka om deras thailandstripp så att de kommer till hässleholm samtidigt som vi, i slutet av maj. när jag är på jobb så tänker jag inte på tomrummet de lämnat, fast dagar som dessa, då alla är lediga så märks det uppenbart vad som saknas, och det är dem. oj, det där blev en knasig mening med många kommatecken fast så får det vara.

jag är på bra humör trots att det snöar ute och vetskapen om att nate har dött av en hjärntumör. jag lever som bekant efter konceptet "prata om allt så blir det bättre" (ok, aningens lättare att komma över) och jag tänkte ta en snackis om nate med mig själv och sen, sen kan jag få komma över det faktum att min kärlek, i världens bästa serie, inte lever längre (annat än i säsong 1-4)
hej freak, hejdå blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar