måndag 17 mars 2008

blottade dagar

i lördagsnatt tog jag följe hem med en ung kille som tydligen skulle åt samma håll som mig. vi gick och småpratade halva vägen hem och när jag tagit upp min nyckelknippa och är påväg att säga hejdå så står han och runkar! denna kille var alltså blottaren jag tidigare nämnt! förvånat frågar jag vad fan han håller på med och sedan klev jag in innanför min dörr. en halvtimme senare kommer loke, allison och amy hem. de deklarerade att de just träffat blottaren och alltså måste han haft en aktiv lördagnatt.

det lustiga är att denna kille ser helt normal ut, han är i 23 års åldern och har inget motbjudande ansikte. varför vill han vara blottaren? nästa gång vi träffar honom ska vi hiva fram ett rep och binda honom tills polisen kommer och haffar denna efterlysta man. jag ska rädda världen och alla oskyldiga småflickor från denna man, allt tackvare ett rep och mitt väldiga mod.


how ever, igår hade vi sedvanlig söndagsmiddag för att avsluta kvällen med, de hittills mest spännande, six feet under-avsnitten! jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar den här serien. även fast jag sett i princip alla avsnitt minst en gång tidigare så är det lika spännande varje gång och nate är killen hela dagen, hela kvällen, hela veckan, hela livet. om jag fick gifta mig med nate så skulle jag aldrig få ett problem som inte går att lösa. jag älskar nate.

nu nåt annat, men vi snakkes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar