onsdag 19 mars 2008

nummer två

mittersta onsdagen i april alltså. gårdagens ångest har börjat släppa, nu är påskölen inhandlad, tvättmaskinen full och jag har fått tobak från min pappa. solen skiner utanför (som typ alltid nuförtiden) och jag ska slappa de två resterande lediga timmar jag har idag. lovis är hemma i sverige, jag har rummet för mig själv men föredrar definitivt hennes sällskap istället för datorn som enda tillgängliga vän. hittade föresten en banan som jag lagt i en väska för typ tre år sedan. den liknade ingen banan jag tidigare sett och därför har jag nu städat ut alla mina väskor för att slippa hitta andra obehagligheter där i under kommande år.

avslutar dagens lilla post med låt nummer två i mitt veckouppdrag. videon har nog ingenting med låten att göra men jag fortsätter den spanska hypen och langar nu denna pärla:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar