torsdag 8 oktober 2009

bland virvlande blad

god afton blogg! idag köpte jag skorna. det sved hela vägen till acnebutiken men efter att ha prövat dem ännu en gång så triggades mitt materialistiska behov så mycket att jag helt enkelt var tvungen att slå till!
nu står dem där och skiner! de lyser upp hela lägenheten så mycket att man skulle kunna tro att sommaren var tillbaka på ruta ett. lucky me!

den sista tiden har jag varit i full färd med motionerande och lägenhetsjakter. ska till bergen en sväng nästa vecka och titta på några skräpiga kollektiv som jag tror kan vara helt okej ändå.

hallå jag vill verkligen inte bo med främlingar men för stunden finns det inga lägenheter som uppfyller mina centrala (och ekonomiska) krav så ja, jag antar att jag får trycka in mig i nåt litet rum med ynklig garderob då. förhoppningsvis är folket (max tre, hallå vi snackar inte typ sånt "edgware road-kollektiv" där tio pers ligger och sover sked i ett fem kvm stort rum) lite skojigt och jag kanske hittar någon som jag kan tvinga gå på konsert med mig.

eftersom jag jobbar hela tiden hinner jag sällan skriva här. tiden jag är ledig spenderar jag ju i gympadojor och när det regnar flr mycket spelar jag yatzy. internet är på väg ut ur mode?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar