torsdag 22 oktober 2009

den materiella lyckan

hej blogg! har precis fyndat aningens från urban outfitters webshop och nu tror jag minsann att jag kommer få vara lite snygg i höst ändå. köpte en trenchcoat från h&m förra veckan och tillsammans med den och mina nybeställda klänningar kommer jag glänsa vid utvalda tillfällen. suktar efter acnes rifle-boots men kom fram till att jag inte använder stövlar eftersom jag ser ut som en dvärg i långa skor. nu tänkte jag istället roffa åt mig den låga varianten som verkar vara slutsåld. synd för mig.

det känns ganska så hopplöst nu, med lägenhet och grejer. har två månader på mig att hitta någonting fint men eftersom dagarna verkar springa fram så är tiden kort. jag känner mig stressad över allt och skulle helst bara stoppa huvudet i sanden men då sand i munnen inte löser mina problem så väljer jag att låta bli. skulle tacka ja till lite kärlek nu eftersom hösten är lite kall men ingen kärlek vill komma till mig så jag antar att jag får fortsätta fylla på min garderob och vara glad över det istället. woopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar