torsdag 29 oktober 2009

ugglor i mossen

god kväll blogg! allt jag vill är att få krypa ner i min varma säng och andas in natten men istället sitter jag fast med griller i huvudet och en tomhem som jag inte riktigt kan placera. vrider och vänder på tankarna och försöker komma underfund med vad som egentligen skaver men inga svar tycks te sig logiska och jag antar att jag bittert får härda ut kommande veckor med en liten klump i halsen.

svininfluensan sprider masshysteri bland norrmännen men jag tänker att vaccinering är lika läskigt som självaste sjukdomen i sig så nu går jag mest runt och försöker övertyga mig själv att jag redan lidit min dos grisflunsa för detta liv. ingen vaccinering för mig med andra ord!

imorgon sticker balle till sverige i en dryg vecka och jag hade tänkt att rita en fin bild till henne innan hon drar. kanske jag borde sätta igång eftersom jag ju inte är en fena på det där med att rita. godnatt blogg, vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar