lördag 17 oktober 2009

en timme på flyget tar dig till en annan värld

god morgon blogg! nu har flygnervositeten börjad jiddra och mitt hjärta hoppar omkring som en tappat pingisboll. varför är det så läskigt att flyga? jag har tagit upp detta problem med dig säkert tusen gånger nu men det blir liksom aldrig bättre.
någon sa till mig en gång att man måste trotsa sina rädslor för då går dem över. jag trotsar min flygrädsla flera gånger om året men den verkar bara vilja växa sig större och starkare. skitliv.

vet inte riktigt hur jag ska klä mig idag. detta är ju faktiskt en viktig dag då jag bör representera mig själv på bästa möjliga sätt!
har tvättat alla kläder och möjligheterna är många men ändå känns allt lite fel. varför blir min garderob aldrig komplett?
färgade som sagt håret igår, nu står det spretigt åt alla håll och jag ser ut som han med spikes i aqua (förutom utväxten dåra)
kul att de som bor i kollektiven skulle kunna säga nåt i stil med: "ah det var en brud som var här och tittade på rummet, hon verkar vara värsta aqua-fanet för hon hade prick samma frippa som han blonda snubben med spikes"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar