lördag 24 oktober 2009

efterlängtad morgonstund

hej blogg! igår efter att mitt sista inlägg författats här så somnade jag på tre röda. det sa bara pang och sen sov jag helt utan drömmar fram tills min väckarklocka ringde och jag steg upp. nu lyssnar jag på velvet underground och drömmer om new york.
funderade på att boka en spontantripp men sen såg jag elräkningen och betalade den istället. elräkning vs. new york och vinnaren är elräkning! alexandra har jag inte sett sedan i torsdags, vi jobbar om varandra och hemmet har blivit en djungel eftersom ingen utav oss har tid eller ork att städa. det är okej, jag tycker om djungeln. om en halvtimme ska jag knata ner och dra ett lunchpass på phille och snart är det november vilket innebär att jag inte har lång tid kvar här. woopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar