söndag 11 oktober 2009

uppehåll

god morgon blogg! eftersom jag jobbade igår, ska jobba idag (och resten av nästa vecka) så skippade jag alla ölplaner och sov som en stock istället. nu sitter jag här i köket tillsammans med nick drake och en kopp kaffe och känner mig bakfull för ingen anledning. vaknade innan klockan ringde och känner mig stressad som en antiloop. är det ångorna från alla öl jag serverat som spökar?

igår blev det slagsmål på jobbet. stian och hassan låg i en hög på golvet och sparkades över dålig attityd och växelpengar?
jag förstår verkligen inte varför vissa killar ens pallar att puckla på varandra över skitsaker. hallå, det gör ju ont att slåss! (och att bli slagen) stian slutade med en blåtira och det låg potatis på hela bänken, sen frågade trond mig vad som egentligen hänt eftersom jag tydligen var den som utlöste bråket när jag letade enkronor. jag sa att jag fan inte hade en aning och sedan frågade trond ifall det var min skitmusik som ljudit i restaurangen under kvällen, han hade tydligen känt sig som en av svamparna när du nått level två i nåt dåligt tv-spel. ja, sa jag om musiken.

nu står motion på schemat igen. jag orkar inte men har svurit över folks gravar om att jag ska leva sunt hela oktober så jag antar att jag bör. vi ses blogg, men jag vet inte när!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar