lördag 17 oktober 2009

skotorka

god afton blogg! jag mår illa. sådär att jag måste spy hela tiden. gick tidigare hem från jobbet idag, om jag inte hade gjort det så hade fredagstanten förmodligen käkat mina magrester på smörbrödet. nu har jag sovit och färgat håret och druckit en liter cola men illamåendet sitter där det ska. kom på att jag nog ska sälja av lite gamla skor jag vill göra mig av med. projektet slutade i att jag staplade min skosamling på mattan och tog ett foto! femio par äger jag. FEMTIO! om du ser ett par du tänker att du måste ha så hojta och vi fixar det för en billig peng. här kommer fotot:




-

föresten, den svenska björnstammen har släppt en ny låt på myspace och jag kan inte sluta lyssna. om du klickar här så direkteras du till den ba woo!

1 kommentar:

  1. omgomg vad massa skor! knasigt.. jag äger typ 10, och använder inte ens hälften. önskar dock att jag hade 100, tänk vad glad man vore då! inte ett par enda svarta äger jag, t.ex.. du hade tusen. coolstol!

    SvaraRadera