fredag 12 november 2010

den ljuva morgonstunden

hej blogg! om precis nio minuter ska jag pinna iväg till min sista dag på jobb för denna vecka.
eftersom jag blivit en sådan trofast bloggare passar jag på att ge er några gyllene rader.
aina sticker till afrika om nästan en precis vecka så ikväll ska vi nog göra staden lite osäker. egentligen vill jag bara sitta framför min brasa hela kvällen men snäll som jag är uppoffrar jag mig.

köpte föresten en ganska så fin cape i måndags men eftersom norge är så förbenat kallt så ska jag nog lämna tillbaka den senare idag och köpa sprit för pengarna. här kan man liksom inte låta tygen få glipa för då får man förmodligen köldskador.
eventuellt och förhoppningsvis kommer näst näst äldsta syskonet zetterman hit om typ tre helger och det är någonting jag verkligen isåfall ser fram emot.

flä, fyra minuter! vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar