tisdag 30 november 2010

kallare än i frysen

hej blogg och god morgon! jag sitter och lyssnar på midlake och dricker te i ett vintervackert stockholm. det är så snorigt kallt här men ett gammalt uttryck lyder följande: det finns inga dåliga väder, det finns bara dåliga kläder! så jag och frasse ska packa oss varma och därefter promenera djurgården runt. ta oss en svängom på fotografiska, dricka te på mysiga kaféer och bara njuta av vår tid tillsammans. eh.

dagarna som hittills passerat har varit hur bra som helst och min lilla nerv som vill flytta till stockholm har återigen börjat bulta. det är lustigt, var gång jag är här så vill jag spendera mitt liv i denna stad men så fort jag kommit hem igen vill jag bara bort och det är då inte hit. hänger ni med?

anyway, ska slänga iväg ett sms till amie, torka håret, göra mig representabel och sen ba ut i snön. vi ses senare i veckan eller när jag kommit hem. hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar