tisdag 2 november 2010

skenan skenar iväg

hej blogg! november betyder nya tider och igår pluggade jag in min bettskena i käften igen.
det gör så satans ont och imorse vaknade jag av att alla tänder låg i en hög på kudden brevid mig. synd.
har druckit kaffe och tittat på bert. tänderna pillade jag in på rätt plats igen och nu sitter de bara lite löst. tur.

min förkylning går varken framåt eller bakåt. jag hostar ut mina lungor, snorar sönder min näsa, känner mig allmänt låg och trött.
lyssnar lite på ólöf arnalds senaste skiva och tänker att det hade varit skönt att sova resten av veckan men idag har vi sådandär "varetelling" på jobbet och istället ska jag räkna tröjor och byxor hela dagen.

jag och broke såg föresten lille ólöf i new york förra sommaren, någonting som får mig att tänka på hur mycket jag tycker om new york och att jag och larnis ska dit i april. vilken grej! anyway, dags för mig att slänga på mig fejkfejjan och starta dagen. här får ni lite harmoni så vi ses sen!

1 kommentar:

  1. Nusse att du bloggar flitigt i det sista!
    plocka tänder efter bettan been there ya know in tha flow filiifjong

    blogga mera, Bah leverera!

    SvaraRadera