torsdag 11 november 2010

den odugliga brevvännen

hej blogg! egentligen har jag ingenting jag direkt vill dela med mig utav idag, bortsett från låten under.
det har varit en vanlig dag skulle man kunna säga. jag har vaknat, druckit kaffe, borstat tänderna, gått till jobb, rökt en cigarett, jobbat, gått hem, ätit mat, lyssnat på musik, skrivit brev, eldat i min kamin, druckit te, rökt tre cigaretter, slängt in en pinne till.
snart ska jag borsta tänderna, ställa klockan på tio, sova tills tio och därefter göra om allt som jag nyss nämnt.

för er som inte kan känna det: bergen fryser! det är så fruktansvärt kallt i denna stad så jag har slopat mitt sociala liv och tänker hedan efter bara sitta och glo in i min kamin till tonerna av nåt fint och varmt. på lördag har bullan och kollektivet inflyttningsfest. om veden hunnit ta slut så ses vi där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar