tisdag 23 november 2010

med nya färger

hej blogg! sitter och lyssnar på the rural alberta advantage (igen) och det är så himla bra. jag blir helt varm i magen och yr i bollen. pratade med frasse och det var fint att höra hennes ljuva stämma. på lördag kommer hon med öppna armar och möter mig! jag är faktiskt så himla taggad på att dra till stockholm i en vecka. åh!

köpte föresten en fin svart klänning på monki idag och i tillägg till det en lika fin och svart väska. jag älskar svart! kanske jag borde bli färga hår, ögonbrun och mun svart också? ha svart nagellack och svart ögonskugga, skaffa svarta kontaktlinser och bara stråla i svart? uh!

nu ska jag läsa lite nyheter och ladda inför quizzen ikväll. den som kan svaren på frågorna kan svaren. vi ses!

1 kommentar:

  1. Men, kommer du till Stockholm!? Hinner vi ses??

    SvaraRadera