söndag 11 april 2010

den enes bröd, den andres död

hej blogg! jag fejkade en sjukdom på lagunen och sov istället till tolv idag. aroma har öppnat igen och fredagen spenderade jag tillsammans med oputsade bestick på arbetsplats ett. påväg hem i fredags, efter en femtontimmars dag, tvingades jag preja ner både korvkids och narkomaner. heja preja! korvkids är, för er som inte vet, kids som på fyllan käkar korv. jag som ju är "låtsasvegeterian" föraktar alla med en korv i handen men föredrar nog dem framför narkomanerna som skjuter upp heroin i min port. schönt att mitt bostadsområde är så städat! anyway, sjukdomen var välförtjänt då jag jobbat dubbelt tre dagar i rad men dessvärre lyckades jag fejka den så väl att jag faktiskt kände mig sjuk på riktigt. (hej placebo, du är killen som ska få mig på smällen!)

de sista dagarna har jag föresten nog fått näringsbrist. det enda jag (råkar) äta är nämligen ostmackor! sure att brödet jag förtär innehåller en och annan fiber och ost innehåller ju kalcium men jag tror dock inte på detta som enda kost. näringsbrist är verkligen onödigt men pga. tidsbrist har jag hela veckan bara hunnit få i mig macka med ost. frukost. lunch, nattmål! synd att ostmackor är så goda och att jag inte vill äta annat men som sagt, detta är nog inte en bra "enda kost".

tror kanske jag bör runda av just här och nu. jobbar tidigt imorgon och klockan har, som bekant, blivit natt.
drog två öl på landmark efter jobb. soffan, arild, emelie och frode dansade till håkan och jag kan ju inte vara sämre fastän att jag jobbar fram till alkoholsalget räknar ner minuterna. vi ses imorgon blogg, be sure. jag har ju faktiskt sjukt många saker jag numera är redo att låta er få ta del av! so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar