tisdag 13 april 2010

du måste spela dina kort rätt, du måste vara en man

hej blogg! tar mig en liten "after work" i mitt stökiga rum samtidigt som french horn rebellion spelar på mitt skrivbord.
ska iväg till garage och dricka billigt vin med li. li är min nya kompis! hon är från sverige och jobbar på samma skitjobb som jag gör. li tycker kanske också jobbet är skit, det är sådant som ska diskuteras ikväll. jag har jobbat sjukt mycket de senaste dagarna; först på skitjobbet och sedan på aroma. aroma är nog det bästa jobbet jag någonsin haft. hoppas weekday blir lika bra! skrev kontrakt för veckodagen i fredags, 154 norska träd i timmen, yes!

nu skriker min strupe efter förfriskningar och jag antar att jag klackar på mig mina flata sandaler och springer ut! hej vår, hej vårvin, hej li och alla ni andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar