lördag 24 april 2010

jeansjackor och råttor på rad

hej blogg! påväg hem från jobbet fick jag sällskap.. av en råtta! en råtta, kanske ni nu tänker? ja, en råtta!
detta var ingen liten råtta heller, nej här snackar vi nyc-råttan; tjugo centimeter lång och säkert lika tjock, svans som halva kina och tänder som en haj! fy fan. och att den har mage att visa sig offentligt också! jag finner inte ord.

har naivt trott att de skandinaviska skadedjuren belönats med någotsånär hyfs. ett hyfs som säger åt dem att hålla sig gömda långt in i djupa skogar eller skitiga kloaker, ett hyfs som säger åt dem att sluta växa efter sju centimeter. vad hände med vett och etikett? fy fan.

imorgon ska acnes nya jeansjacka få hamna i mina ägor men fram tills dess ska jag kedjespy över råttan i landmarkparken och denna bild:



god natt!

1 kommentar:

  1. uuuuschan! jag diggar oftast råttor men den där bilden var fan vidrig! det kryper i hela kroppen, iuäää

    SvaraRadera