lördag 17 april 2010

handklapp och stora örhängen

hej blogg! jag sitter hemma och väntar på att emelie och håvard ska komma hit. igår bjöd landmark på mount eerie och no kids, ikväll blir det nabovarsel. landmark är verkligen mitt favorita uteställe här i bergen. för det mesta spelas det bra musik, folket är lagom städat och lokalen har en god akustik. what more to ask for?

köpte mgmt's nya skiva idag eftersom de, av någon anledning, valt att slopa all gratislyssning på hemsidan.
ryktet sa dessutom att skivomslaget tydligen skulle vara ett "scratch-off cover" men inte fan kunde man skrapa fram några lyckovinster. googlade hela grejen och såg, till min besvikelse, att det är en limited edition som kan skrapas och jag avundas alla som lyckades få sig ett av de unika exemplaren.

eftersom jag äntligen fått mina semesterpengar från frode så passade jag på att shoppa vidare på cdon.
nästa vecka kommer jag få paket! paketet kommer innehålla godbitar från bla. fruit bats, flaming lips, papercuts och atlas sound.
jazzigt! nu tänkte jag dra en french horn rebellion till och därefter brygga lite kaffe. tror minsann att jag lever två timmar försent idag men anyway, vi ses i dimman! dags att sluta jogga och börja grogga! tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar