onsdag 7 april 2010

traditionellt och sådär

hej blogg! dagarna med skitjobb ser likadana ut och jag minns knappt ifall det är måndag eller torsdag längre.
fick stänga ensam ikväll. kaffemaskinen kokade över då jag skulle rengöra fanskapet och förmodligen hade jag sönder hela makapären i samma veva. tänker att jag borde ha lite dåligt samvete men för att var ärlig så kan faktiskt inte bry mig mindre. två veckor kvar och därefter är jag fri från slaveri, om en kaffemaskin eller två kolarvippen är inte mitt problem någonstans.

stötte ihop med emelie, bjarte och trine påväg hem från bussen. vi drog till landmark som hostade "progkväll" och där fick jag i mig en, två, tre öl. tre öl är verkligen lagom för min lilla kropp. jag blir inte "full" men stannar heller inte helt nykter efter det intaget. way to go! full möter nykter är den nya trenden. yes!

funderar på att sitta uppe hela natten och beta mig igenom never mind the buzzcocks men mina ögon är trötta och förmodligen gör jag min kropp en tjänst genom att lägga mig inom en kvart. eftersom jag inte postat musik på länge så ger jag er lite joel alme att somna till. sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar