onsdag 21 april 2010

en till i koncernen

hej blogg! jag har legat utslagen i min säng de senaste dagarna med tungt huvud och svår hosta. vårsjukan tog mig alltså till slut! mellan varven av sjukdom lyckas man alltid glömma bort hur jobbigt det faktiskt är att vara sjuk. livet blir en riktig plåga! lyckligtvis har jag haft sällskap av alla kids i spung under mina sjukdomsdagar.
det går inte, att med ord, beskriva hur bra spung är! fast jag redan sett alla avsnitt säkert fem gånger så sträckade jag mig igenom hela första säsongen och nu är det snart dags att påbörja säsong två. mjao. och vilket soundtrack sedan! mjaomjao.

efter att ha sovit arton timmar inatt tror jag att vårsjukan håller på att avta. jag orkar tom. sitta i min stol.
skickade ett sms till laila där jag skrev att jag satsar på att vara tillbaka på jobb imorgonbitti. fantastiskt! blev responsen.
ja, så tänker jag nog med. fantastiskt! ger er en otippad sister nancy att drömma om sommaren till. vi hörs sen. hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar