lördag 21 februari 2009

attans bananer

okej, igår skulle jag piffa upp min blogg med en ny presentationsbild. den nya bilden resulterade i att jag tog bort hela bildfunktionen och nu har jag inte den blekaste aning om hur jag trixar tillbaka den. synd för mig. synd för er som inte vet hur jag ser ut.

har jobbat halva dagen och shoppat resterande tid. jag älskar att spendera pengar. låt mig alltid få vara ekonomiskt oberoende snälla gud! utöver det har haffade jag animal collectives senaste album. ohlala, animal collective har trätt in i ljuset alltså, detta är garanterat det bästa de åstadkommit hittills! alla rekommendationer! heja heja!
imorgon är jag och min huskamrat lediga och det firas med en triumferande utgång. vi ska klä oss vackert, sminka oss vackert och enbart nyttja vackra rörelser ikväll. en värld där ytlighet är a och o passar mig verkligen perfekt i tider då saker varken går upp eller ner. kanske trallar vi förbi martinique och drar en flådig drink, annars bjuder ju ole upp till vals.

aja, ska sova en stund nu och efter det ska min skönhet få spira med hjälp av sminkets små finesser.
herrå lördah!

1 kommentar:

  1. hahaha "Nyttja vackra rörelser"!! Det ska bli mitt nya motto!!

    //AMIE

    SvaraRadera