torsdag 26 februari 2009

med en sol som skiner satan

om exakta två veckor sitter jag i ett flygplan, flygandes mot frankfurt.
funderar på att besöka någon liten läkare och be om något slags lugnande medel alternativt supa mig skitfull inför min tur.

på senare dagar har jag blivit så extremt flygrädd och plan störtar ju stup i kvarten tycks det se ut som, så det med all rätt! vad hände med att flyg skulle vara ett säkert transportmedel? nio döda igår, femtioåtta skadade, planet ba tjoff ner i backen och det sprutade blod! äh seriöst, jag ballar ut om jag inte får vara lite full eller så.

om vi bortser från flygturen är jag extremt taggad på att åka tillbaka till paris. vi hann inte bli färdiga med varandra den tiden jag faktiskt bodde där. har också alltid haft i åtanke att träffa en fransk mystisk man, med mustash, vid namn olivier, kanske turen är kommen nu? olivier eller ej, det blir nice med semester! vi ska äta gott, klä oss gott och njuta våren till fullo. att "the konki duet" spelar live är också någonting att jubla för.

nu ska jag ta ett varv runt mosvannet innan jag återigen knatar bort till mitt efterlängtade arbete. jag bjuder er "cindy" som avslut på detta inlägg, tjipp:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar